31 sty 2017

Vinted.com

Chciałam zarobić trochę pieniędzy, bo bycie bez kasy dla nikogo chyba nie jest komfortową sytuacją. Tutaj tzn w USA ludzie kupują mnóstwo rzeczy na wyprzedażach, później sprzedają nowe, bo zalega im coś w szafach, a kupili to wręcz za bezcen.
Przyznać muszę, że chętnie szukam okazji na vinted.pl i dziwne, że nie pomyślałam wcześniej o istnieniu vinted.com
Niestety z przyczyn technicznych plan nie wypalił, ale kupiłam tanio (znacznie taniej niż w sklepie) sweter, którego potrzebowałam, bo niespodziewanie temperatura spadła poniżej 10C. Skusiłam się też na torebkę Nine West za dolara plus przesyłka z nieoczekiwanym gratisem w formie notatnika. W sumie wydałam prawie 20$ także tragedii nie ma.

Jeśli umiesz szukać, to za dolara można znaleźć całkiem niezłe oferty, co prawda jest koszt przesyłki i opłata za usługę (ubezpieczenie), ale w porównaniu z cenami w sklepie serio się opłaca. Można zapłacić przez PayPal a to znacznie ułatwia sprawę, jeśli nie masz konta bankowego w Stanach;)

Polecam! Jeśli ktoś znajdzie coś dla siebie i zapłaci, ja mogę to przywieźć w marcu.

Nowa torebka!


Sweter używany, ale w świetnym stanie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz